Sık Sorulan Sorular

Size nasıl ulaşabilirim?

Sitemiz üzerinden Destek kısmını tıklayarak Destek Talebi Gönder alanından bize mesaj gönderebilir veya 0850 304 1 444 iletişim numamızdan bize haftanın 6 günü sabah 8:30-22:00 saatleri pazar günü ise 09:00-21:00 saatleri arasında müşteri temsilcilerimize ulaşabilirsiniz.


TL Yüklemeleri en geç kaç dakika içerisinde yüklenmektedir ?

TL yüklemeleri operatörde problem yok ise anında yüklenmektedir.


SSL sertifikası nedir , ne işe yarar ?

“Secure Sockets Layer” kısaltması olarak adlandırılan SSL ,Sunucu ile istemci arasındaki iletişimin şifrelenmiş şekilde yapılabilmesine imkan veren standartlaşmış bir teknolojidir.

SSL gönderilen bilginin kesinlikle ve sadece doğru adreste deşifre edilebilmesini sağlar. Bilgi gönderilmeden önce şifrelenir ve sadece doğru alıcı tarafından deşifre edilebilir. Her iki tarafta da doğrulama yapılarak işlemin ve bilginin gizliliği ve bütünlüğü korunur. SSL calışması ise kısacası bilgilerin şifrelemesinde 2 adet anahtar kullanılır. Bu anahtarlar, dijital olarak kodlanmış bir yazılımdır ve bir anahtarın kilitlediği veriyi, sadece diğeri açmaktadır.

Böylelikle E-Ticaret sitelerinde alış-veriş yapan kişilerin bilgileri çözülmesi imkansız olacak şekilde gizli tutulmaktadır.


Sitenizde bulunan bütün Tam ve Paket yüklemelerini gerçekleştirebilirmiyim?

Eğer hattınızla ilgili bir problem yok ise paketten yararlanıyorsanız tamamının yüklemelerini gerçekleştirebilirsiniz


Siteniz üzerinden enfazla kaç yükleme yapabilirim?

Sitemiz üzerinden bir gün içerisinde aynı Kredi Kartı ile sadece bir yükleme yapabilirsiniz .


Sitenizden birden fazla kontör yüklemesi yapamıyorum bunun için ne yapmalıyım?

sitemizde Hesabım alanından Bireysel Üyelik başvurusunda bulunabilirsiniz üyeliğiniz oluşturukdugubda iki adet yükleme yapabilirsiniz


Yüklediğim kontörlerin takibini yapabilirmiyim?
Sitemizde Yükleme İşlemleri bölümünde Yükleme Takip alanı bulunmaktadır tilgili alana telefon numaranızı yazarak burdan takibini sağlayabilirsiniz.
Kredi Kartımdan para kesildi fakat yükleme işlemi hattıma tanımlanmadı?

Hattınıza yüklemek istediğiniz paket yararlanamadığınızdan dolayı iptal olmuş olabilir, yanlış bir GSM operatörü seçmiş olabilirsiniz bu yüzden yüklemeniz iptal almış olabilir, iptal olan yüklemelerle ilgili müşteri temsilcilerimiz 48 saat içerisinde size geri dönüş yapacaklardır.Telefon numaralarınızdan size ulaşılamaz ise mail adresinize bilgilendirme maili gönderilecektir bu şekide takibini yapabilirsiniz.


Kredi Kartımdan para kesilip kesilmediğini nasıl anlarım?
Kontör yükleme işlemi yapılırken kartınızdan para kesilmeden önce 3D güvenlik şifresi telefonunuza SMS olarak gelmektedir, eğer şifre geldi isede onayladıysanız paranız kesilmiştir ayrıca bankanızı arayarak bu konu hakkında bilgi alabilirsiniz
Telefonuma 3D güvenlik şifresi gelmiyor?
Bu konu için bankanız ile görüşme sağlamanız gerekmektedir bankada telefon numaranız tanımlı olmayabilir
Siteniz Kredi kartım için güvenlimidir?
Yapmış olduğunuz işlemlerde Kredi Kartınızdan bir çekim yapılması için 3D güvenlik şifresi gönderilmektedir kesinlikle 3D güvenlik şifrenizi girip onaylamadan çekim yapılmaz kartınızdan çekilen miktar ise almak istediğiniz tam veya paket yüklemesinin miktarı kadardır dilerseniz bankanızı arayarak ne kadar çekim yapıldığını öğrenebilirsiniz.
İş yeri açarak kontör satışı yapmak istiyorum böyle bir çalışmanız varmıdır?

Sitemiz üzerinden Hesabım alanından Kurumsal Bayilik Başvurusu kısmındaki formu doldurarak bayilik başvurusunda buluna bilirsiniz. Bayiliginiz açıldığında şirreleriniz ve nasıl giriş yapabilieceğiniz Sms olarak telefonunuza gönderilecektir. Detaylı bilgi için www.guvengroup.com.tr internet sitemizi ziyaret edebilir veya 0850 304 1 444 iletişim numarasından bize ulaşabilirsiniz.


Üyelik Ücretli Mi?

Hayır, ücretsiz bir şekilde üye olup alışveriş yapabilirsiniz.